Připravte se na Vánoce v 5 krocích – tím, že budete jíst VÍCE v první polovině dne

Pět „dietních strategií“, jak vyzrát na předvánoční ztrátu kil. Protože ještě stále máme čas 😉

Začněte den větší snídaní.
Vydatná snídaně může být klíčem, pokud jde o hubnutí – protože nastartuje váš metabolismus a pomůže vám šetřit další kalorie po celý den.

pápá celodenní zobání čehokoli

Režim, kdy je člověk nalačno celé dopoledne, může některým lidem fungovat, pokud ale patříte mezi ty, co mají ráno hlad nebo po budíčku cvičíte, snídaně zůstává nejdůležitějším jídlem dne.

Tahle taktika vám zajistí, že se ráno probudíte příjemně hladoví a budete mít chuť na vaši vydatnou snídani, tohle vám pomůže dosáhnout kalorického deficitu a následně snížení hmotnosti.

Malý kousek libového masa nebo ryby se spoustou čerstvého salátu a zeleniny.

Zaměřte se na možnosti bohaté na vlákninu a bílkoviny, jako je například opravdu ořechový/ semínkový chléb s oříškovou pomazánkou a banánem, pokud jste na slané, pak například pár vajec se zeleninovým salátem, které vás udrží po celé dopoledne syté a spokojené.“

Vypusťte „mléčnou“ kávu.
Mnoho lidí si neuvědomuje, kolik kalorií má jejich cappuccino Starbucks nebo Costa latte.

TUŠÍTE, JAK CHUTNÁ ČERNÁ KÁVA? 🙂 CHCETE ZÍSKAT BENEFITY Z POPÍJENÍ KÁVY? PAK SE VYKAŠLETE NA POPÍJENÍ „MLÉČNÝCH KOKTEJLŮ“, NASAĎTE DOSPĚLÁCKEJ VÝRAZ A DEJTE SI KÁVU OPRAVDOVOU, TEDY ČERNOU BEZ CUKRU A MLÉKA. S MLÉKEM JE tO PRO DĚCKA!

Kolik káv denně dáte? 1, 2, …5? Kalorická hodnota vašich mléčných shaků s příchutí kávy se sčítá a ve finále je z toho slušná dávka kalorické deprese. Víte o tom, že jedno latte může klidně obsahovat tolik kalorií jako plátek toastu? Není nutné, abyste se úplně zbavili kávy, volte jen tu, co nemá moc mléka, ideálně však žádné.

Nikdy nejezte oběd po 13:00.
Může být obtížné upřednostnit oběd, zvláště pokud jste zaplaveni úkoly v práci.

STOP BRBLÁNÍ! CHCETE ZHUBNOUT? TAK změňte zvyky, jinak se asi nic nestane. je to smutný, já vím, tady zázraky nečekejte.
jíst oběd před 13 hodinou je klíčové, pokud jde o omezení chuti na cukr a nezdravé jídlo ve zbytku dne.

Je to logický, žejo 😉

Běžným scénářem v rušném životě je, že jíme oběd příliš pozdě a neděláme z něj dostatečně podstatné jídlo, aby nás udržel v chodu další 3-4 hodiny.

Oběd by měl být konzumován nejpozději do 13:00, aby se pomohlo zvládnout chutě na cukr později během dne.

Z běžné večeře jen polovinu.
Většina lidí má své největší jídlo dne v době večeře, všichni jsou totiž hladoví, jak vlci a už se na ty kalorie přímo klepou… ne ne ne, před spaním to chce něco lehčího.

NAVÍC JSTE ZA CELÝ DEN ÚPLNĚ V POHODĚ, PROTOŽE VAŠE SNÍDANĚ I OBĚD BYL V POŘÁDKU A VČAS.

Dopřejte si denně alespoň jednu polévku nebo salát.
Jedním z jednoduchých způsobů, jak snížit množství kalorií, které denně sníte, je připravit si jako jedno ze svých jídel polévku či salát.

Jednou z nejjednodušších stravovacích strategií, kterou můžete použít, když se snažíte rychle a bezpečně zhubnout několik kilogramů, je nahradit jídlo polévkou nebo salátem.

Nízký obsah kalorií v zeleninových polévkách a salátech znamená, že byste mohli doslova sníst tolik těchto potravin, kolik chcete, bez přibývání na váze.
Zjednodušeně řečeno, když jíme hodně nízkokalorických a na živiny bohatých potravin, jako je zelenina, je méně prostoru pro další vysoce kalorická jídla!

„Ať už si k večeři vyberete bohatou zeleninovou polévku, nebo listový zelený nebo pečený zeleninový salát, váš celkový příjem kalorií se výrazně sníží, když zvýšíte obsah zeleniny ve vaší stravě.“

POTŘEBUJETE RADU? NEBOJTE SE ZEPTAT! MAIL NA MNE: INFO@FITARIAN.CZ

Mějte krásný den, Renata

Tagy:
Komentáře