JÍDLO PRO LEPŠÍ NÁLADU

Bez práce prostě nejsou koláče. Tato doporučení se vám možná nebude nejlehčeji číst, ale pokud se podle nich budete řídit, brzo pocítíte výsledek.

  1. Dejte k ledu všechny živočišné produkty – ano, čtete správně – maso, všechno z mléka i vejce.
  2. Zaměřte se na vysoce vlákninovou stravu. Tedy všechny možné druhy luštěnin, zeleniny, ovoce a celozrnných obilovin.
  3. Opatrně na tuky. Zaměřte se na šetrnou úpravu pokrmů – dušení či pečení s minimem oleje. Dresinky na saláty preferujte bez oleje.
  4. Zejména snídaně na proteinovém základu, který pochází z rostlin, je aktuálně pro vás to pravé. Tofu, tempeh, všemožné fazolky…
  5. Odstraňte ze svého jídelníčku přidaný cukr a čokoládu. Mnoho lidí tyto potraviny směrují k extrémním náladám a pocitům.
  6. Minimalizujte kofein a alkohol. Většinou vás po zlepšení nálady čeká brzo strmý pád ještě níž.
  7. Suplementujte vitamin B12. Denně.
  8. Cvičte. Pokud nejste zvyklí, začněte pozvolna, zkuste 30 minut denně a po 5 minutách navyšujte.
  9. Hodně, hoooodně spěte. Po 10. hodině padněte do postele, vypněte síť a zhasněte světla.
  10. Slunce zlepší vaši náladu. Pokud slunci vystavíte pleť, začne se tvořit vitamin D

Naše nálada je odrazem našeho jídelníčku. PMS, gynekologické obtíže různého druhu, únava, nadváha… To vše může odeznít. Zkuste to na měsíc a uvidíte 😉

Máte otázky? Napište mi, vysvětlím co a jak.

Renata, info@fitarian.cz

Komentáře