JAK ZÍSKAT PLOŠŠÍ BŘÍŠKO DO DRUHÉHO DNE?

Pokud budete jíst koláče, bude se váš žaludek podle toho také chovat a celá vaše silueta i vypadat.

Zde je důvod proč!

Některé potraviny jsou známí pachatelé nadýmání a při větší konzumaci podporují tvorbu otoků. Ve finále pak vypadáte silnější, než ve skutečnosti jste.

Chci plošší bříško – nač si tedy dát pozor?

Brukvovitá zelenina aj.

Brokolice, květák, kapusta, fazolky, syrová paprika, pečená cibulka, zelí. Pokud musíte (na návštěvě apod./ chcete), dejte si jen malou porci a nezapomínejte, že v jednoduchosti je síla (nekombinujte 20 ingrediencí dohromady).

Bohužel zde platí přímá úměra – čím větší porce některé z těchto druhů zeleniny, tím větší bříško.

Slané potraviny

Přehnané solení, hranolky, křupky, konzervy, uzeniny, paštiky, kupované saláty, ready-made… vše plné soli, která způsobuje zadržování vody a zvyšuje krevní tlak. Vyhýbejte se těmto potravinám a budete se cítit zase o něco lépe.

Už jste někdy zkusili vařit v páře?

 Bublinky

Když spolknete bublinky, je to v podstatě polykání vzduchu, který vám z břicha udělá balón. Bublinky navíc překyselují a to vaše tělo opravdu nemá rádo.

Bez správného pitného režimu ploché bříško mít nikdy nebudete – nutný denní příjem jsou 3l čisté vody (s citronem), pokud budete mít ten den náročnější pohybovou aktivitu, přidejte ještě alespoň 0,5l vody navíc.

 Pečivo

Vše, co obsahuje droždí, kypřící prášek či sodu může způsobit nadýmání – dejte si velký pozor tedy na všechny druhy slaného i sladkého pečiva. Ve dny, kdy potřebujete mít štíhlý pas, vsaďte na knackerbrot

 Umělá sladidla a dietní jídla

Obecně řečeno, vaše tělo nemá rádo falešné potraviny. Pokud jej budete krmit umělými výrobky, nedivte se, že budete opuchlí s nafouknutým bříškem a špatným pocitem.

Žvýkáte žvýkačky bez cukru, pijete colu light, jíte odtučněné jogurty, uzeniny? Dopřejte tělu reálné potraviny, které přirozeně chutnají a voní.

a jako poslední – nezapomínejte pravidelně posilovat  břišní svalstvo

Jídlo, které si vyrobíte sami, je vždy tou nejlepší variantou, protože pak si můžete být naprosto jisti jeho složením a kvalitou.

Vytvořte si svoji zdravou zásobu ve spíži –  různé ořechy natural, semínka, kvalitní med, celá zrna praobilovin a sušené nesířené ovoce.

Když budete mít vždy při ruce rychle dostupné zdravé varianty jídel, je mnohem jednodušší dodržet sebou nastavený řád.

Komentáře