JAK NA PEČENÍ ZDRAVÝCH MOUČNÍKŮ

Pokud jste milovníky buchet, koláčů, palačinek, dortů a všelijakých dalších pečených i nepečených moučníků, není důvod být kvůli dodržení zdravého životního stylu nutně asketou. Stačí ve vašem oblíbeném receptu zaměnit nezdravé ingredience za zdravé a můžete si pochutnávat s klidným svědomím na své porci dobrůtky vždy v ideálním případě doplněné čerstvým ovocem.tiramisu 3

Jaké ingredience s čím zaměnit?

  • Obyčejnou mouku v receptu z 1/3 zaměnit za špaldovou či bezlepkovou.
  • Máslo, margarín nebo ztužený tuk zaměnit za stejné množství řepkového či kokosového oleje, který můžete ještě z poloviny nahradit jablečnou přesnídávkou (záleží na receptu) nebo nízkotučným tvarohem.
  • Cukr zaměnit za xylitol, palmový (kokosový) cukr/ med
  • Kakao za karob (svatojánský chléb).
  • Vejce můžete zaměnit za stejné množství hustého chia gelu nebo 1 malý banán
  • Marmeládu plnou cukru za chia marmeládu.
  • Tučný tvaroh za odtučněný/nízkotučný, chuť je nepatrná.
  • Smetanovou/ máslovou náplň zaměnit za tvarohovo-pudinkovou.muffiny_4
  • Želatinu za agar.
  • Kravské mléko za rostlinný nápoj nebo vodu.
  • Kypřicí prášek za kypřicí prášek bez fosfátů – k dostání v každé prodejně zdravé výživy nebo sodu.

A JE TO

NAPIŠTE ČI ZAVOLEJTE

ráda vám pomohu s jakýmkoli neduhem, který vám narušuje vaši životosprávu  - osobně či online, pokud nejste z Prahy a okolí

Tel: 732 904 047

Mail: info@fitarian.cz

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.