3 ZPŮSOBY, JAK PORAZIT ZÁCHVAT ŽRAVOSTI

Nudíte se v práci a ta krémová slaďoučká čokoláda se na vás dívá. Váš přítel  vám právě dal kopačky, a ten třívrstvý lahodný dort, co zbyl od jeho narozenin, vás doslova volá. Příjdete domů z práce, kde vás od samého rána někdo otravoval a vy prostě musíte tu lahev vína otevřít, jinak vám snad praskne hlava.

Myslíte, že se to všechno vyřeší. Nebo možná máte jenom doma hlad, vaše lednička je plná zdravého jídla, ale bude se to nejdříve muset uvařit, …takže si skočíte za rohem domu pro pizzu či hambáče a máte vařeno za méně jak 10 minut. Bohužel to, co získáte, je tuko – slaná bomba, která vaši práci na sobě samé/m prodlouží zase o pár dnů.

Existuje obrovský rozdíl mezi slovy přežívat a žít – myslím tím teď žít bez bolesti a zdravotních neduh. Prostě tak, abyste v 55 letech nebyli bolavé schránky závislé na lécích.

Bez ohledu na to, jak chutná čokoláda, jak měkký je koláč nebo jak sýrový je cheeseburger … Všechny tyto nesmyly nepřivedou vašeho přítele zpět, nezlepší vám práci a nejsou dobré ani pro vaše zdraví či duševní stav. Ve skutečnosti je poměrně časté to, že se zejména ženy po epizodě přejídání cítí mnohem, mnohem hůř. Naneštěstí začíná tímto způsobem mnoho potíží s jídlem…  Takže se teď pokusíme vyhnout těmto problémům pomocí několika taktických metod, abychom to vůbec nemuseli dál řešit.

Tak jak porazíte záchvat vy?

1. Dopřejte si pravidelně …

Už to tak je, že často chceme to, co nemůžeme zrovna mít. Ať už je to perfektní chlap, nové auto nebo 50 kilo. Takže v této situaci je nejsnazší způsob, jak zabránit záchvatům, si jednou za týden zajít s přáteli na opravdu „příjemné“ jídlo. A tím teď myslím jídlo, na které máte opravdu chuť a které si normálně jen tak doma nedáte, protože víte, že není úplně košer.

POZOR: Jen 1x/týden a žádné přejídání.

2. Zapojte mozek

Důvody každého jsou jiné – jaký je ten váš hlavní, co vás vede k přejezení dnes? Řešte problémy konstruktivně  ne u stolu. Stopněte své jednání a zamyslete se – jídlo sice na chvilku pomůže od starostí a špatné nálady, ale jak už jsem zmínila – je to opravdu jen na tu chvilku a hned, jakmile dojíte, máte smutky zpět a jako bonus extra dávka výčitek k tomu, protože jste zase selhali. Procházka, kino, dobrá knížka (stačí jen pár stránek), telefonát s někým, koho máte rádi, pomazlení se psem nebo dokonce masáž v těchto chvílích slabosti může být to pravé.  Co dělá radost vám?

Zkoušeli jste už meditovat? Ne? Možná právě teď je ten správný čas začít!

3. Zorganizujte se

Roztříštěnost a dezorganizace jsou vaši velcí nepřátelé. Jak jsem zmínila výše, kdo by se chtěl vrátit domů z práce a pak teprve začít vařit jídlo? Buď si své zdravé jídlo kupte cestou domů – polévka, salát, krásný kus masa a grilovaná zelenina je moc fajn,… Nebo si uvařte jídlo na více dnů dopředu a mějte ho připravené v lednici. Drtivá většina lidí selhává poté, co odejde z práce domů. Vyskočte z této otravné skupiny a zařaďte se do party “ ORGANIZOVANÝCH“ , těch, co jsou happy, štíhlí a zdraví 🙂

Takže? Pojďme si zorganizovat den, týden, měsíc, mít nachystáno v lednici a strávit nějaký čas (třeba právě při vaší meditaci) rozpoznáváním vašich nejhorších nepřátel. Jakmile je poznáte, můžete se s nimi náležitě vypořádat a pak už jen pokračovat ve vašem zdravém, šťastném a sebevědomém životě.

NAPIŠTE ČI ZAVOLEJTE

ráda vám pomohu s jakýmkoli neduhem, který vám narušuje vaši životosprávu  - osobně či online, pokud nejste z Prahy a okolí

Tel: 732 904 047

Mail: info@fitarian.cz

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.