ŠTÍHLÁ LINIE, ŠTÍHLÁ PŘÍLOHA

jíst či nejíst přílohy, to je oč tu běží  … a pokud ano, tak jaké, kolik, ve kterou denní dobu?

Není jednoduché se SPRÁVNĚ rozhodnout, když vás honí mlsná, zároveň chcete zhubnout nějaké to kilčo a k tomu všemu každý odborník přes výživu tvrdí něco jiného …

Asi tušíte, co je TOP číslo 1:

TOP č.1: Čerstvá zelenina VYHRÁVÁ NA CELÉ ČÁŘE –  můžete jí sníst kolik chcete a naprosto nic se nestane.

TOP č.2: Dušená/ pečená/ grilovaná zelenina … a nemusí to být vůbec nuda! Taková grilovaná paprika, cuketa, lilek … pečená směs domácích amerických brambor, řepových a mrkvových špalíků a cibulky na olivovým oleji, dušené houby či ratatouille.

TOP č.3: Zeleninovo-bramborové pyré (mixovaná vařená mrkvička/ brokolice/ celer aj. s brambory a kouskem másla) a batáty.

TOP č.4: Přílohy z brambor – tedy šťouchané, vařené, pečené brambory (ideálně se slupkou) a bramborová kaše.

TOP č.5: Zeleninová rizota (z různých druhů obilovin, v minimálním poměru 1 díl těstovin : 3 dílům čerstvé/dušené zeleniny), indiánská rýže a těstovinové saláty ze semolinových těstovin (opět v minimálním poměru 1 díl těstovin : 3 dílům čerstvé/dušené zeleniny) a nesmíme opomenout ani různé variace dušené zeleniny a luštěniny – např. rajčatový dhál.

A TEĎ 1 KALORICKÁ „NETOP“ SKUPINA  – WARNING!  … TOHLE OPRAVDU JEN ZA ODMĚNU

… 1 velká sacharidová rodina, která tělu nic krom kalorií nepřidá – bohužel oblíbené těstoviny, rýže, pečivo a knedlíky.

 

a jaké jsou vaše TOP přílohy?

Komentáře
  • Nadpis formuláře

    Text formuláře

  • Kategorie